maanantai 7. toukokuuta 2012

lepposa fiilis










C: sori tää mun postaustauko...on ollu tosi kiireist! tos on jotain kuvii viikonlopult, vauhdikast meininkii, ja nyt voi sanoo et mul o oikeest nii hinku kesää et sanat ei enää riitä ! mut perjantain olin yhel kaveril, tutustuin uusii ihmisii, ja oli kiva ilta:). lauantai aamupäiväl meil oli harkat sipoos. illemmal lähettii anun ja sanninkaa ulos ja päädyttii vanhaa kaupunkii. yöl mentii syömää hesee :-D ugh ja sunnuntai olin kirkos...sen jälkee käytii tiiankaa kahvilas, vanhas kaupungis, ja se anto mun synttärilahjan. vähä myöhäs mut ei oo ollu aikaa nähä! sain ihanan keltasen paidan, kynsilakan ja tosi kivan taulun! nyt pitäs viel jaksaa tehä vähä koulutöit, ja illal tanssitunti jeejee :) ainii ja tänää mul oli eka ajotunti! oon iha kikseis, ja huome uudestaa:p aurinkoista päivän jatkoa :-)!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

asiallisia kommentteja kiitos!:) sorella & camilla kiittää!